Wiihoo igen :)

Har en dag kvar på vfu, men mitt arbete är klart och inskickat!! Å dessutom stort tack till bästa kursledaren ever som ska bedöma det samma dag som hon går på sem. TACK o BOCK. Dessutom är kursadministratören kvar nästa vecka också.. så Flis o jag kan åka dit med vfu-intyget på måndag efter lunch. GÖTT MOOOOOS. Måste bara skryta lite också. Idag fick jag ta egenansvar för en annan avdelning. (Jaaja... elever fååååår inte bla bla bla...) Men alla fall.. Sjukt kul o se barnens miner när de kom upp en efter en efter att de sovit. Sen vart det lek o bus på höööög nivå (migrän o spänningshuvudvärk därifrån????) Vi lekte flygplan och skepp i kuddrummet.. Vi sjöng båtsånger och aktade oss för farliga hajar. Hihihi.. Himla mysigt på småbarnsavdelning måste jag bara säga..Älskert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0