piggelina is back

Min älskade lilla piggelina is back. Hon hade en FANTASTISKT bra dag igår. Pigg, glad, benen fulla av spring..Älskar att se henne så här, men det är så orealistiskt med tanke på att hon bara ett dygn innan inte visste vart hon skulle göra av sig själv med oro och smärta. Vi begravde BTW Guldis igår, han låg som en klump på botten av akvariumet o var rättså död faktiskt. Flis frågade mig om han var lite sömnig.. nej, sa jag.. han är lite död. Då frågade Flis vart man gör av döda fiskar. Hon sa soptunnan (tänk dig doften av rutten fisk i 1 vecka till innann det är sophämtning? eh..nej tack) jag sa vattenbegravning typ toa. Hon sa, nej mamma.. Guldis kan ju inte simma med bajskorvarna ju!!! Å sen kom vi överrens om att begrava fisken ute o la lite blommor på hans grav. No more no less

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0