ahhhmäääh

Uttalas som en lång suck kan man säga. Blir förtvivlad efter ett samtal igår. Kände mig helt nollställd. Herregud, jag har ju slitit som ett djur..Men sen pratade jag med M. Underbara M, tack för att du är mitt bollplank anyday. Har fifilurat på uppgiften hela natten o jag tror jag har en lösning. Ska sätta mig med det lite senare. Kl är 7.30 o flis o jag har varit uppe i 1 timme. Helt sjukt att hon inte orkar sova på morgonen. Hon vaknar o 1 min senare är vi uppe. Det är fruktansvärt :( Har hemmadag idag, så vi skulle kunna ligga i sängen o glo halva dagen.. men icke. Hon ska upp o sitta i våra obekväma soffor istället. Suck. Ingen bra start på fredagen heller.. insåg att det var lite plus istället för minus på vågen idag :( Men jag var ju dålig i magen tidigare i veckan.. det kanske hade ngt med det att göra? Nya tag till veckan. Nu..dricka kaffe och försöka skrubba bort sovgruset ur ögonvrån..Jag är såååå trött...

Kommentarer
Postat av: Sventirill

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2011-05-18 @ 13:55:13
URL: http://sventirill.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0