Sjukt trötter

Nu är jag trötter så jag stupar i säng vilken minut som helst. Men först lite update. Julmarknad i M.skogen idag. Sjukt mysigt o hjärtat mår gott när man får umgås med sin fina familj en hel dag. Ponnyridning o häst o vagn var nog det allra bästa med besöket på julmarknaden enl Flis. Vi hann o träffa en tomte o köpa en massa krafs. Lunch på naturrum, Mmmm säger man till det. Hem o fixa lite träningsutstyrsel. En stund senare befann jag mig på F&S. Är gött mör efter ett pass på crosstraninern o löpbandet. Hem o lagade lite söndagsgott. Tacofyllda pitabröd vart det ikväll.. Mmmumma för hela familjen. Har tom hunnit fiinplanera morgondagens livskunskap med 6 o 7-åringarna. Det här med att vara lärare i skolan är ju jämt kanon o alla tiders. Himla skojsigt måste jag säga. Neh.. Nu säger jag over and out, Magen värker (dags för en kur omeprazol igen kanske) o John Blund har redan varit här o kastat grus i ögonen på mig. Så tjoflöjt för idag hörs imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0