dagens mest oväntade..

Det låg ett paket på köksbordet och väntade på mig igår när jag kom hem. Från Naturrum i M-skogen? Vad blir det liksom? Jomenjavisst, jag har vunnit tävlingen de hade på julmarknaden förra helgen!! rättså oväntat måste jag säga. Så här var det.. Man skulle gissa hur många skruvmakaroner de hade lagt i en fågelmatshållare. Rätt antal: 294 min gissning: 279 :) inte illa pinkat anser jag. Priset skulle vara en bok om Mariebergsskogen, men det måste bara varit om man gissade HELT rätt för jag fick 3 st plasttabletter (ni vet sånnadära man har under tallrikarna på bordet)men lila fåglar på. Fina. Tack för 3 st Mariebergsskogen. Mkt generöst av er.

Kommentarer
Postat av: Josse W

grattis! ;) men 3 st?! udda antal..

2010-12-11 @ 22:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0