sjunker ner i soffan en kort stund o vilar lite

Har lagat en massa käk här på morgonen. 2 olika matpajer, 1 cheesecake, hallonmuffins o det blir en Ballerinakaka innan ugnen får vila sig. Varför kanske du frågar dig? Jo, för att det kommer en massa härliga människor hit i em/kväll. Dels för kräftkalas o dels för att bara umgås med riktigt sköna människor. Lite kubb kanske=? Man vet aldrig...Bra musik blir det alla fall.. Hejja spotify! Just nu är lilla familjen o handlar. Jag passar på att sjunka ner i soffan o pusta ut lite. Snart dags att ta fram lilla snabeldraken för en sista svängom innan gästerna dyker upp. Nej, här har jag inte tid att sitta.. måste fortsätta med mitt tror jag. Flis är exalterad över att det kommer så mkt folk hit ikväll.. Sådär gôtt högljudd o speedad.. NICE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0