Lööördag heeeela dagen

Idag: Ridlekis på en ny tid 10.15 :) Har ingen aning om vad FLis vill ha för goding idag.. Jag har hört några förslag. Men hon får välja själv. Helt klart. Efter det: Till bergvik o köpa en vinterjacka till Flisen. Det är riktigt kallt ute nu, och det är alltid bra att gardera sig i tid. Efter det: hem o käka lunch plus en välbehövlig vila.. Lilla damen vaknade 6.00 imorse o 6.30 vägrade hon vara kvar i sängen. KUL! När hon sover en stund så ska jag gå ut o höstfixa i trädgården. Har lite buskar som ska klippas ner o lite sommarblommor som sagt godnatt nu när det är frost ute på nätterna. Ledig lördag heeeeela dagen lång. LOVE IT ALOT. Nej,nu måste jag klä på mig, inser att klockan springer iväg när jag sätter mig här.. shit pomfritt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0