rädsla o skräck

Det är det som jag ser i mitt barns ögon just nu. Hon är så rädd o ögonen fyllda av skräck när läkare eller sköterskor kommer in till henne. Dom behöver inte göra ngt..bara känslan av att de är där..jag lider med henne. Mitt hjärta stannar varje gång ngn kommer in..mer dåliga nyheter?? Vad händer? Vad ska ni göra nu? Vi är mitt uppe i en kris..men samtidigt är vi bipersoner..Flis får ta allt..det är så orättvist..Jag är rädd. Mina ögon lyser också skräck och panik. Jag är tacksam för alla underbara vänner som ger sitt stöd i en fruktansvärd tid. Tack..jag plockar med mig styrka o ork från var o en av er. Fortsätt tända ljus för mitt barn..be en bön och tänk extra på ett väldigt sjukt barn..

Kommentarer
Postat av: mamma

alla böner går till felicia, alla

2009-11-07 @ 11:23:22
Postat av: moster

Hur länge skall du glömma mig, Herre?

Hur länge skall du dölja ditt ansikte?

Hur länge skall tankarna mala,

mitt hjärta ängslas dag efter dag?

Hur länge skall min fiende triumfera?



Se på mig, svara mig, Herre, min Gud!

Ge ny glans åt mina ögon,

låt mig inte somna in i döden,

låt inte min fiende säga att han besegrat mig,

mina ovänner jubla över mitt fall.



Jag litar på din godhet,

mitt hjärta skall jubla över din hjälp.

Jag vill sjunga till Herrens ära,

ty han är god mot mig.

2009-11-07 @ 12:06:47
Postat av: Evelina

Felicia finns i våra tankar hela tiden gumman! Våra hjärtan värker för er...

2009-11-07 @ 12:09:35
Postat av: Josefin

nyper mig i armen varje dag med hopp om att vakna upp och inse att allt bara är en dröm, en hemsk dröm, men tyvärr är det ju inte det.. Tänker på er hela dagarna & längtar efter att få krama er.. ni har allt mitt stöd.. love.. <3

2009-11-07 @ 16:47:23
URL: http://josefinewedin.blogg.se/
Postat av: Ida Karlsson



Tänker på er!

2009-11-07 @ 20:40:48
Postat av: Sara O

Felicia har mina böner, även mina tårar, även mina tummar som jag håller och mitt hopp om att allt ska vara över snarast!

2009-11-07 @ 20:59:14
URL: http://vaxlanda.blogg.se/
Postat av: Wanja

Tänker så mycket på er och önskar er alla tre all styrka...Kan inte säga att jag vet vad ni går igenom...bara ana...och försöka förstå..och det gör ont..men hopp och kärlek ger styrka att övervinna..kram..

2009-11-07 @ 22:41:59
Postat av: Lotta

vi tänder ljuset varje dag för Flisan och vi sänder er läkande kraft...vi ber med er....

2009-11-07 @ 22:52:33
Postat av: Olausson

Tänder ett ljus för er kväll. Sköt om er

2009-11-08 @ 15:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0