Jag vill berätta något för er...

Nu är det dags för mig att berätta. Jag vill berätta för er som läser min blogg vad min lilla tjej har fått för diagnos. Hon har ALL... Akut Lymfatisk Leukemi..Ja, det är cancer. Ni vet att orden inte räcker till och jag vill inte att ni lägger huvudet på sned o säger att ni förstår när ni träffar mig.. För har ni inte varit där själva, mitt i helevetes gap, så vet ni faktiskt inte..Men nu vet ni..fortsätt be för oss, fortsätt att tända ljus och tänk mycket på vår lilla tjej som går igenom det allra värsta tänkbara nu..

Kommentarer
Postat av: Gt & GB

Jag säger bara Helvetes gap det var bra ord!!!! Jo Stampe saknade Flis i dag!!!!!! Hälsa henne det!!!! Kramar från oss!!

2009-11-21 @ 22:27:47
Postat av: Gt & GB

Bra skrivet!! helvetes gap är bra ord!!! Stampe saknade Flis i dag !!! Hälsa henne det kramar från oss

2009-11-21 @ 22:30:25
Postat av: moster

Jag tror dig!!!! Helvetes gap fanns hos oss för många år sedan så vi vet och förstår. Tron fösätter berg och att bara lägga sig ner och sörja går inte. Ta nu vara på varandra och gör det bästa av dagen.

Krama nu om varandra vi tänder ett ljus extra var dag!



Kram moster

2009-11-21 @ 22:31:50
Postat av: Evelina

Ingen kan förstå gumman... Men vi finns här för er. Alltid. Älskar er mina underbara flickor!

2009-11-21 @ 22:40:37
URL: http://peaceofcakeblog.blogspot.com
Postat av: Malin

Ramlade inom här för ett tag sen och har läst om er förtvivlan. Jag kan givetvis inte ens komma i närheten av att förstå vilket helvete ni genomlider! MEN!Trots att jag inte ens känner er berör detta mig väldigt starkt. Varje gång jag tänt ett ljus de senaste veckan har jag tänkt på bloggerskan och Mamman "gums". Hoppas, hoppas verkligen att er lilla flis tar sig ur detta på bästa sätt!

2009-11-21 @ 22:53:29
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Baloo
Postat av: Josefin

Stor Kram till Er alla!

2009-11-21 @ 23:41:32
URL: http://jossan-jossansblogg.blogspot.com/
Postat av: Gitsie

Jag känner Evelina (och Cia) och hittade till din blogg den vägen. Jag vet inte vad jag ska skriva, alla ord känns så små och betydelselösa i det här läget. Vill bara att du ska veta att vi är många som tänker på er och följer er kamp!

2009-11-22 @ 05:49:44
URL: http://gitsie78.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3 Du är ren styrka min vän och jag beundrar dig Många kramar och kärlek.

2009-11-22 @ 08:37:35
Postat av: mamma

alla vi som står brevid vill stötta er på alla sätt, vi ber för felicia och er och har er ständigt i våra hjärtan. älskar er

2009-11-22 @ 09:04:13
Postat av: Josefin

älskar er!!! <3 <3 <3

2009-11-22 @ 09:18:07
URL: http://josefinewedin.blogg.se/
Postat av: Sara Nyström

Ni är mitt i helvetet nu och det finns inte ord att beskriva denna fruktansvärda prövning ni går igenom just nu. Men försök trots det hitta små stunder där du orkar tänka på framtiden. Nikommer ta er igenom det här. Ni är starka och ni kommer bli ännu starkare av det här...starkare som familj och som individer.



Jag beundrar dig och ditt mod enormt mycket Sara. Ni kämpar på otroligt bra.



Tänker och ber för er!

2009-11-22 @ 10:10:08
Postat av: Marie

Vi tänker på er varje dag och vi ber för flisan att hon snart blir bra. ni är så starka som klarar av detta. många kramar

2009-11-22 @ 10:37:45
Postat av: Anonym

Fy va livet är orättvist!

Kan inte för mitt liv förstå vad ni går igenom nu...

Tänker på er varje dag, även om vi inte känner varann direkt så väl, ingen ska tvingas gå igenom det helvetet ni säkerligen tvingas gå igenom nu.



Håller alla tummar o tår för att eran lilla Flis ska bli frisk.



STORA kramar

2009-11-22 @ 11:41:34
Postat av: Catharina

Fy tusan vad livet kan vara orättvist, en så liten söt tjej ska behöva bli så sjuk. Tänder ett ljus och ber att lilla Flis snart ska bli frisk. Ta hand om er nu och kämpa på så fixar ni det här. 1000 kramar till er!!!

2009-11-22 @ 12:44:23
Postat av: "Hebbe´s matte"

jag tycker du är fantastisk och du är stark!!! Ville bara säga det.. Finns inga ord egentligen....

Tänker så mycket på dig och vilket helvete ni har.

Man fattar inte, nej så är det!

Många styrkekramar!!!!

2009-11-22 @ 19:42:50
Postat av: gumma

Älskar er! Här hemma tänder jag hjärta ljuset varje kväll för Flis Skull. LOVE YOU Vi finns här... stora kramar

2009-11-22 @ 19:49:26
Postat av: Sara O

Tänker på er ofta och länge ska du,Henrik och Flis veta. Jag ska be Janna göra fler ljus! Kanske ett med solar på? =)

2009-11-22 @ 20:17:30
URL: http://vaxlanda.blogg.se/
Postat av: Mari M

Det är starkt att skriva om flisans sjukdom så som du gjort idag Sara, jag kan tänka mig att det är jobbigt att själv läsa texten som du skrivit, det blir ännu mer verkligt nu...du är så modig och stark...kram till er!!

2009-11-22 @ 22:20:51
Postat av: malin

Jag tänker på er och kommer tända ljus och måste bara skriva hur starka ni är. Du är stark som skriver om det och vi är många som bryr oss! Många varma kramar!

2009-11-22 @ 23:06:19
URL: http://lillirose.blogg.se/
Postat av: Cathrin

Älskade vän, har inga ord....

Tänder ett ljus för er varje kväll, önskar bara att man kunde göra något mer...



Stoora kramar!!

2009-11-23 @ 16:08:47
Postat av: Anna i Blge

alla vi som står brevid vill stötta er på alla sätt, vi ber för felicia och er och har er ständigt i våra hjärtan. älskar er



2009-11-23 @ 16:12:22
Postat av: Vanessa

Jag tycker att det är rätt svårt att göra en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg blogg!

2012-03-18 @ 19:15:44
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0