lungnande besked o planer på helgen

Fick så lungande besked av förskolan idag. Det gjorde verkligen min dag o jag är lättad. *djup pust* Annars har jag bara varit effektiv idag. Har gjort klart alla dansuppgifter, börjat greja med det tematiska arbetet och fixat dagisschema till flis-inlämnat o klart. Sååå nöjd må ni tro. Skön känsla att man ligger ett steg före i skolan och har råd att låta Flis vara ledig ngn inläsningsdag framöver.. Då blir det mammi o flismys. Flis ligger o läser bok med sin pappa just nu och jag ska faktiskt ta lite Tofu-glass (jordgubb) med riktiga jordgubbar till och jordgubbssås..Är jag sugen så är jag. Mmmm. Imorgon ska det ridas igen. Flis pratar redan om att det är Idol som hon ska rida imorgon. Största ponnysen i lilla stallet gör mammi lite nervös..Han är stor om man jämför mot lilla smulisHenna. Men, Flis vet vad hon gör o hon är som jag-älskar nämligen att vara på hästryggen. Min duktiga lilla hästtjej. Imorgonkväll ska vi på finkalas o äta ute på resturang. Det blir o klä upp sig. MEr då? Får inte glömma..På söndag ska vi träffa bästa Nossefin o Ella-bus. ÄNTLIGEN.. Lilla smulungen som är bland det charmigaste som finns. LOVE YOU <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej hej!

Läs gärna min blogg om allt mellan himmel och José! :

2009-03-20 @ 19:55:15
URL: http://bananvecka.blogg.se/
Postat av: Josse

ja vi längtar som bara den!!! :D hyffast snopen av o springa på dig här utanför! men kul! puss o kram från oss

2009-03-20 @ 20:14:03
URL: http://josefinewedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0