In i dimman

Jag har skaffat lite starkare värktabletter idag. Men jag hoppas att jag itne går in i dimman för det. Måste ju köra bil och hålla reda på livet trots stark smärtlindring. På måndag kommer läkaren ringa mig o jag ska be henne skriva ut med Emla-salva åt mig. Jag känner mig som ett ynkepynk o går som om jag var gravid. Ni vet..vaggar liksom fram och måste stanna mellanåt. Jag är inte gravid, det är ryggen som håller på att ta livet av mig. Det här är lätt bland det värsta jag har varit med om så jag har rätt att ynka o bitcha mig lite granna. Googla på bältros så ska ni få se...

Kommentarer
Postat av: mamma

ynka på du, och det med all rätt. kram

2009-03-13 @ 14:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0