saknar..söker... och segar mig

Motivation att ta tag i vissa saker. Detta pga av att vissa saker kräver ork o engagemang från en annan sida. Den verkar inte heller finnas just nu så det blir o lägga på is ett tag tror jag. Andra saker ligger bara o väntar på att tas tag i. Tex att-göra-listan. Har egentligen inte så där värst mkt att skylla på just nu förrutom LATHET. Ja, jag kan vara sjukt lat om jag sätter den sidan till. Ibland orkar jag bara inte. Men, nu är det ju sommarlov sägs det... o jag har bestämt mig för att vissa saker skall fixas inom en snar framtid! Så det så!!! Saknar min Flissmulis när hon inte är nära mig. Hon har varit på dagis i 40 min..o jag vill egentligen bara åka o hämta henne igen. Fast idag har jag roliga plans med min äslklingssyster. Ut på tur :) Ses snart goa gumma. Kalas ikväll på dagisgården. Allt pekar på att det ska bli regn..NO NO NO NO NO thanks. Snälla bara inte ikväll.. A E S, O E L...A E S, O E L... Den kan ni få fundera på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0