Inte nu igen :(

Resultatet av att ha stått ute i kyla, småregn och i en extrem folksamling har gett resultat. Jag blev genomfrusen igår så idag *givetsvis* är halsont och en förkylning på sin rätta plats. Huvudvärk *trots att jag inte drack ngt igår* som påminner lite smått om migränbultande.....Dessutom, hade jag inga lactrasetabletter med mig (för att jag är laktosintolerant)så jag har en dagenefter mage som jag inte vet hur jag ska behaga. Igår var det värre, men it hurts sooo bad. Det var en lugn o trevlig em igår. E var jättefin o jättenöjd o det ska hon verkligen vara.. tjejen har få VG o resten MVG i beyg o hon har gått Natur...Gissa om man ligger i lä där..Bra jobbat tjejen! Nu ska jag göra lite frukost till mig o Flis. Vi har ett späckat schema idag, men helt ärligt får jag nog ta o fundera lite på det..är ju inge trevligt sällskap när jag mår som jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0