Alltid för lite

Tänk att det alltid är så?! Oavsett vad man gör så är det inte nog, alltid bara för lite... Jag blir så ledsen att inte tiden räcker till för det som jag vill göra, men det kanske hör till med att vara vuxen..att kunna planera o priotera sin tid. Jag läste på en blogg om en kvinna som bestämt sig för att hon kommer inte att omge sig med energiparasiter längre. De ger aldrig ngt tillbaks, utan bara tar, tar o tar... Jag funderar på att göra samma sak. Jag har varken tid eller lust att gå runt o fundera på vad som inte hinns med. Dagens sanning är; jag gör vad jag kan o när jag kan. Men det är fortfarande jävligt surt att inte bli sedd för det man gör, utan blir påhoppad på det som inte görs istället. Det är alltid för lite..För lite pengar, för lite tid, för lite av det goda (i många bemärkelser)o för lite av mig.(hihihi, mer Sara åt folket ;) En sak finns det FÖR MYCKET AV...gissa...åh kom igen o gissa lite nu..alla (de flesta normala människor alla fall) har det o svaret är...lite trumvirvel... DET DÅLIGA SAMVETET..det äter upp dig innifrån o ut o sitter som en stor jävla orosklump i magen. Gör jag rätt/fel, skulle jag gjort annorlunda? BLÄÄÄÄÄ...Som sagt..vad man jag än gör..det är alltid för lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0