14 januari

Är ju Felicia-dagen. Å såklart har det firats.. lite alla fall. Ett paket på sin namnsdag är inte så mycket begärt tycker jag. Så..Vad fixade jag till trollungen? En bok såklart..en bok till min lilla bokmal. SALOMON-DEN ROSTIGA LILLA SPIKEN Jättemysig bok o hon ville läsa direkt. Inte många ggr o saker som lockar till att sitta sååå nära o sååå stilla som när det är bokläsning. 2 sagor till läggningen. Det är ju ett måste. Bokintresset skall tas tillvara på.. Jag älskade också böcker som liten. Någonstans efter vägen försvann läslusten..bara borta *poff* o höll sig borta tills jag lärde mig läsa igen. Universitetet..Vilket fantastiskt ställe.. Jag måste bara säga det!

Kommentarer
Postat av: Gumma

2009-01-15 @ 11:33:20
Postat av: Gumma.

Förlåt Lilla flisan att Jag glömde bort dig igår på din namnsdag, jag tänkte på det hela dagen å så POFF försvann det + mkt annat. Vi Älskar dig lilla stumpan. Puss Från Anki & Oliwer

2009-01-15 @ 11:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0