SenilUlla

Ja..ni som känner mig väl vet att jag har tedens att glömma saker ibland. Idag glömde jag givetsvis att ta med kameran till stallet. *SUCK* på mig o mitt guldfisk-minne...Flis var alla fall urduktig idag. Satt ordentligt, lyssnade noga på Carolina (ridläraren) och följde instruktionerna. Hon fick Henna igen.. Henna..värsta busponnyn kan jag säga.. Hon är egentligen lite lurig. Nafsar o försöker med mycket. Bockar o kommer man nära röva kan man åka på en tjottablängare. Men hon är ett sto..Ett sto försöker jävlas liiiite mer än valacker o hingstar. PMSPONNY!! hihihii. Nu ska jag fortsätta med det som jag skulle börja med innan jag satte mig här..Hm.. vad var det nu då som jag hade planerat att göra?? Hm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0