Magkänslan..

Snart är det dags att åka iväg. Mot förskola o skola. Egentligen vill jag inte åka idag. Magkänslan säger att det här inte kommer bli en bra dag. Jag är inte direkt orolig, men magkänslan säger att jag borde vara hemma idag. Flis är lite krasslig..Hon kom över till mig inatt o hostade o kändes varm. Typiskt är det är minst 3 dagar nu som jag inte kan missa. Vad göra? Ta med smulisen till skolan? Hon är inte varm nu, men säger själv att hon inte mår bra..Vilken bra mamma man känner sig nu.. Jag skulle vilja ta en hemmadag med henne för hennes egen skull...men jag kan verkligen inte. Ringer de från dagis så är det ju bara o åka, men jag kan inte komma innan 12.30 som tidigast..Då får H hämta. Mentorsamtal 11.45. Jag känner mig inte laddad, det känns itne som det kommer gå min väg idag. Jag är ledsen o det kryper på mig när klockan rusar framåt. Ska uppdatera lite senare om magkänslan stämde för denna dagen el inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0