Bra lördag..hittills.

Sovmorgon..Flis har lärt sig sätta på tv´n med barnis alldeles själv. *yej* Ridlekis på lilla Comet. Gick sååå bra idag. Flis var jätteduktig på fick för första gången hålla tyglarna o svänga, göra halt och sätta igång alldeles själv. Det var lite trav o det funkar kanon. Flis skrattar så hon håller på att kikna och bara älskar det. "MERA MERA GALOPP OCKSÅ!!" Snart..Jobb. Det var itne så längesen jag var där, men magkänslan säger mig att det lär bli en heldel att göra idag. Men det är ju 22:an.. med bästa arbetskamraterna ever så det löööööser sig. Jobbar kväll imorgon med, så jag kan nog ta mig ett glas vitt när jag kommer hem(Har btw inte druckit en droppe vin, öl el sprit sen jag var ute med Josse mfl..Jisses villken bakfylla..*ryser*) Det borde vara ok med ett glas alla fall. Kanske ngn bra flim med gubben (om vi inte somnar ifrån den som vanligt dvs..) Imorgon funderar jag på att ta med FLis till Lillerudsdagarna på fm. Det kanske vore skoj? Jag har ju själv många minnen därifrån. Nej, nu är det nog dags att dricka en kopp kaffe till så jag är piggelin på jobbet ikväll. Trevlig helg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0