uppblåst

Skulle jag lägga ut en bild på min mage nu så lovar jag att det ena ryktet efter det andra dyker upp som gubben i lådan. Har en riktigt pissig mag-dag. Går inte o beskriva med ord hur ONT jag har men det är ju hela tiden o molande värk utan brejk. Vet inte vad jag har stoppat i mig idag som min mage inte uppskattar.. Skit också. Det jag vet är att det blir bara värre ju längre dagen verkar gå. Nu är Flis o jag hemma för jag hade inte tagit ut ngn rast under dagen. Rast? Vad är det? Jag är så lyckligt skattad över att få vara på ett sånt otroligt mysigt ställe som Klippan. Rast..ett onödigt måste (ibland). Men idag har jag inte gjort många knop. Magen har liksom stoppat mig från att vara superaktiv. Aktiv är jag hela tiden. Det är såå kul att se o prata med dessa barn. Det är skönt o inse vilken roll jag jag faktiskt tar o att jag vågar markera ett NEJ för barnen. Men inge fotboll idag om man säger så. By the way..lirade fotboll med A igår i nästan 45 min. Japp, spring o kast o sparkar. Hade helt klart förväntat mig en träningsvärk idag. Men icke. Åh fan, jag kanske inte är i så dåligt skick som jag misstänker? Gött. Tränar faktiskt på bilduttrycket nu när jag är på praktik. Tar varje tillfälle i akt o ritar av o ser linjer, kanter o specifika saker som man först lägger märke till på objekten. DET trodde ni inte va? Det trodde jag itne ens om om mig själv. Flis, jag o min uppblåsta mage ska faktiskt försöka ta oss till affären idag o köpa antingen en bra höst/vinter jacka eller overall. Om jag orkar alltså..just nu känns det bara jobbigt o röra sig ur soffan...

Kommentarer
Postat av: Karlsson

Ajaj...inte skönt med ballong mage! Men du vet väl att du kan få special kost även på vfun? Bara att säga till om du sitter med och äter är det ett pedagogisk tillfälle. Så dä så. Kram syns imorgon!

2008-09-17 @ 19:31:21
Postat av: mamma

känner med dig, verkligen. kram

2008-09-17 @ 21:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0