Status

Är lite yr idag med.Blir en lugn dag med bild för jag orkar inte så mycket mer tror jag. Ingen sprallestetSara idag alltså. Tack för de fina kommentarerna ang Grodan Boll. Det jag menade med Grodan boll var min 1. JÄTTEMUN 2. Ihoptryckta ansikte. Lite froggkänsla så att säga. Slutar kl 15 idag, ska åka direkt o hämta smulan så vi hinner umgås lite innan vi är bortbjudna till farmor o farfar på middag. Mer då? Hm.. Sprallflis vaknade imorse o sa "mammma!! jag har sovit färigt nu, vill ha välling!" Jaja...bara o ta sig upp. Ha en finfin dag. O en liten notis till Natalieb...Bibblan öppnar om ca 28 min..Hinner du?? :)

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Nej, jag hinner inte! :)

men nästan..kommer vara där ca 8.15.

Bättre än inget :) ha en fin dag!

2008-09-12 @ 07:56:56
URL: http://natalieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0