Shopping på hööög nivå

Smulisen har varit duktig o ätit både gröt o spenat för hon har växt som bara busen i sommar. Stl 98 (98/104) är vi på nu o det är läge att uppdatera i hennes byrå med byxor, tröjor, strumpor, mössa o skor osv. Har betat av lite pö om pö som ni vet o igår belv det gummistövlar o idag blev det häftiga fingervantar, 2 tröjor med dragkedja (utan huva verkar omöjligt, men men) idag hittade jag 2 st! Blev lite häftiga saker som jag tycker är värda att dokumenteras o visas upp. Bild kommer alltså senare :) På bergvik var det fest idag. Köpcentret fyllde 5 år tror jag o mycket stohej var det. Flis träffade till sin stora förtjusning NICKE NYFIKEN!!! FBK-vargen Ture Varg, BR-trollet, MAX-tigern, Ronald Macdonald o Branäs-nallarna. Mycket trevligt o hon hälsade så glatt o tog i hand. Nästan som en mysig familjedag. Inget till mig dock. Jag ska ju till Götet nästa helg o sparar mig tills dess hihihi. Nu är jag mitt i bullbak. Mmm det blev så, jag blir alltid på gott humör av att baka. Hoppas det funkar idag med. Nu ska jag fota Flis inköp o visa upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0