Så jävla coolt

Haft bodypainting idag. SJUKT kul. Vi fick se en..mja..typ inspriationsfilm där läraren "berndt?" målar den ena nakenfisen efter den andra med bara bröst (perfeka by the way..)o dinglande snoppar. Hahaha vilken sjukt kul em. Lite för mycket snoppvisande för min smak o som Annah sa..Fan va kvinnokroppen är så sjukt mycket finare än männens. Hear you sister! Sen när det var dags för oss att kleta o smeta med färgerna så parade jag ihop med mig Ulrika o hon fick måla i mitt ansikte. Det blev faktiskt jättebra tycker jag o jag ska försöka få över en bild så får ni EstetSaras variant av Kiss-Gene..Typ angry delight/ Sara goes batmanstyle/goth. Niiice. Tokhärligt att kladda med färgerna, fortsättning följer imorgon. Snart dags o åka hemifrån igen. Ska med gumma på Lingon o blåbärparty. Dyyyyyra barnkläder, men studerande som man är så blir det att tänka lite snik just nu. Vi får se om jag kommer hem med en typ rengöringskräm för 700 kr... (läs Mary Kay sminkparty)Nope, in o åt med svångremmen. Lasagnen står i ugnen o puttrar..mmm. Längesen. Ska riva lite morötter till o avnjuta en mumsig middag med min lilla familj. höres lite senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0