Rap!

Nej det står inte rap. Det står RAP! Som i musiken alltså, inte sånt som kommer från magen ut genom munnen. Vi har rappat idag. Det var jättekul, men hade varit mer skoj om alla hade varit med i gruppen. 4 av 6 deltagare..gör inte så mycket väsen av sig. Men kul var det o lite roligt o se vad de andra gör o hur olika vi faktiskt tänker. Vi har sjungit i massor o sjungit i stämmor o på typ afrikanska... Jo, du Karlsson..Nu vet jag vad Den Italienska Tarantellan är för ngt. Eh.. JO men visst. KOm hem lite tidigare idag. Skönt. Funderar på att slänga i en tvättmaskin..eller inte. Sitter alla fall just nu o avnjuter en kopp kaffe o kollar vad som hänt i världen på nätet. Snart dags o hämta Flis. Jag ska åka o köpa välling först bara. Hörs sen..Ja, jag vet. Jag har lovat er Grodan Boll- bilden. Den kommer..kamerasladden har fått lite ben igen :)

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Dig ser man tyvärr inte ofta i skolan längre..närmare bestämt aldrig. Tror inte våra scheman är så lika :)

Hur går det på estetkursen? nöjd med ditt val av kurs?

läser ni bara om estetiska saker i litteraturen också eller läser ni inget alls? :) vi har massa estetgrejer också iaf :) KRAM

2008-09-10 @ 09:36:54
URL: http://natalieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0