Lingon o blåbär

Vilka fantastiska kläder. Hur vackra som helst o slitstarka med bra kvalitet, men varför måste det vara så dyrt? Av principsak så betalar jag INTE 140 kr för ett par strumpbyxor hur fina de än är. Vill hemskt gärna ha ett par sånna..kanske kan fixa det på ngt annat sätt någon annan gång..Det blev en kjol till Flis alla fall. En ljusblå jättefin i lite manchester-aktigt tyg. Nöjd med det trots att jag lätt hade kunnat bränna 1000 spänn utan bekymmer ikväll, men lite spärr hade jag med mig så det vart 199 kr allt som allt. Lite lagom, det har jag råd med typ. Tack goaste gumma för goa skratt o kramar ikväll. Det behövde jag o du tror jag :)kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0