Gooood morrrgon

Mensvärk :( it sucks. Säger inge mer om det för alla vet hur mycket det suger. Tjejer/kvinnor då alltså. Idag blir det en tripp till stora affären som flis säger. Vi kallar det för IKEA. Har lite grejer på inköpslistan så det blir nog en finfin fm. Börjar jobba 13.30 så värst mycket mer blir det nog inte. Känner mig ltie sliten efter gårdagens arbetspass. Vana, jag vet. Men Det blir ju som smärre träningsvärk o benen o ryggen efter alla rundor o lyft. MEn trots allt är det en goood morrrgon. JAg fick lite sovmorgon, flis sov til 7.45 o frukosten smakade alla tiders som vanligt! Regnet ÖSER ner..MEn det skiter jag i. Jag ska ändå jobba sen o ids inte bry mig.

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

Det som upptar mest tid med bloggen är alla plåtningar hos fotografen. Tänk om jag hade en studio hemma där de kunde komma hem och ta bilder. Jag hade sparat så otroligt mycket tid. Vad tar längst tid med din blogg?

2008-09-07 @ 09:43:06
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0