Besviken igen..varför!?

Äntligen fredag kan tyckas. Mja säger jag. Är inte riktigt så säker på det. Fredag o lördag= unna mig själv ngt gott. Idag längtade jag hem. Till vad? Till en påse godis som står i kylskåpet, visserligen viktväktarnas (ja..jag vet!) smörkola/chokladhistoria, men ändå. Godiset ropade efter mig hela veckan. Jag är stenhård på dietandet under veckorna, men unnar mig lite på fredag o lördag. Vad händer? Jo, det smakar skit. Alltså riktigt äckligt. Sockret smakar illa. Bläää, så besviken. Tänkte att jag värmer 2 muffins till kaffet innan jag hämtar Flis. alldles för varma o blev nästan lite knapriga på köpet. Ok, bläupplevlese nr 2! Näää så här ska det ju inte vara. Inte mina kakor liksom. Det ska ju bara vara gott, det är bara så. Åkte en sväng med lilla familjen på em. Optikern fixade till mina 2 veckor gamla glasögon efter att Flis fått in en riktig high kick kung fu spark mitt i fejjan för ett par dar sen :( Me not happy. Optikern är bra, tack så mycket för hjälpen! Måste verkligen rekomendera SMART EYES! Jag är supernöjd. Alla fall..(liten avstickare) så åkte vi till en affär som säljer godis. Inte kiosk, utan eller en bamsekiosk kanske? Jaja, jag gick in o spenderade 50 spänn på lösgodis. Pinsamt mycket pengar MEN NGT GOTT SKULLE MED HEM. Nu sitter jag här o är supersugen...mmmm...fast självklart inte på ngt som finns i påsen! Hur mycket suger det på en skala? Blääää Har druckit ett glas vin till maten, så jag är inte körbar till affären för en korrigering heller :( Näää, this sucks. Inte tänker jag dricka mer heller eftersom jag ska upp vid 6 imorgon för att jag ska jobba. Jag är såååå besviken på denna unnardagen. Vill ju ha ngt. Är värd ngt. Hm..får skramla runt med påsen lite senare så kanske det dyker upp ngt. Ska snart lägga ut grodan boll bilden. Tilläggas bör är att H började asskratta när han såg den förrut i kameran..

Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan :)





Vill du få gratis presentkort från H&M, Gina eller JC? Då tycker jag att du ska skynda dig att klicka på denna länken:



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=803



och bli medlem på gratiskläder. Helt GRATIS och väldigt lätt :D

2008-09-05 @ 18:54:10
URL: http://www.metrobloggen.se/tavling
Postat av: k

Får önska dig en så bra helg då :)

2008-09-05 @ 18:56:19
URL: http://katharinag.blogg.se/
Postat av: Vickan

Hej!



Hittade dig! Synd då... Grodanboll är ju skit bra ju!! =)

Kram

2008-09-05 @ 21:48:46
Postat av: Josefin

gums da.. hade jag haft någe göttigt hemma hade jag kommit med det vet du.. Jobb imorn alltså.. kl 6 dessutom.. fy vad trist. ska bort imornkväll men ring när du e hemma från jobbet, annars hörs vi på söndag.Kramisar!

2008-09-05 @ 22:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0