Road Tripp

Flis o jag satte oss i bilen på fm o styrde vår kos mot Örebro. Mormor o A mys hela helgen... Jag hade blivit varnad för att det skulle vara halkigt o busväder..men det var ingen fara. Mycket trafik faktiskt..åh blir så irriterad över detta väglag som blir över när snön lagt sig o det blir skitigt o det går verkligen inte att titta ut genom fönsterna på bilen.. H..spolarvätskan är typ slut..sorry (man kan säga att jag missbrukar sånt i detta väder o väglag..) Mer då? Det var en himla bra resa faktiskt. Flis kollade Askungen på dvd o jag hade ett lugnt tempo. Väl frammme vankades det mat o nu sitter jag med en kopp kaffe i handen..ah..mår så bra här i Örebro..Gött att det är en kort bilresa iväg o inte kräver fruktansvärd planering.

Kommentarer
Postat av: mamma

välkomna!!!!!!!!!!!!!

2008-11-22 @ 14:17:14
Postat av: Gumma

hälsa Mamma.... Love you

2008-11-22 @ 17:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0