Host host o krax

Så låter jag, skrutt o kompani i halsen. Skit också det släpper verkligen inte. Dricker varmt te o mormorsaft. Äter sparsamt med halstabletter, de smakar bättre än vad de gör nytta. Jaja..Får väl gå in på det tunga artilleriet så småningom. El åka till mamma o kurera mig *mys* H hade köpt med bakelser hem idag..o satte på kaffe..Vilken fin och goooood tanke. Men jag dietar på vardagar. Är skithård med det, så liten flis fick min istället o vilket kalas det blev må ni tro. "jag fyller år idag!" sa hon.. Eh.. jo..i typ slutet av maj..men annars är det ju rätt. Smulisen då. Host host o krax. Blir en tidig kväll idag.. Dessa baketerier som snurrar runt runt runt.. my god.. när jag ska bli friskt igen??

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom och blås!!!!!!!!!!!!!!!

2008-11-20 @ 20:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0