god kväll

Heldag på Klippan. Å vilken dag sen. Jag har lirat gitarr idag. Jag var asnervös o erkänner att rösten sprack ibland o ja..jag spelade faktiskt lite fel också men det var skruttsamma hur kul som helst. Nu kommer guran komma fram typ JÄMT!! Så kul var det!! Vilket gensvar från barnen, håll i er.. Till de sångerna jag hade gjorde de rörelser..*Duktigaste barnen* Har haft en riktigt toppendag igen. Kanon o alla tiders! Hade egen planeringstid på em o visst, det är inte kul o sitta ensam, men nu har jag faktiskt planerat hela denna vecka o måndag nästa vecka. Jag är nöjd. Flis har haft en bra dag. Mycket skoj o bus med Gryningarna. När H hämtade idag bjöds det på fika o film.. Det är klart att den ENDA dagen som jag inte hämtar så blir det sånt lyx..Turgubbe. Men jag fikar ju inte på vardagarna det är därför jag är smalare nu *hehehehe* Nu är det kväll i huset o till sambons stora förtret så fick han göra middag idag *mohahaha* o jag skrev vad jag ville ha. Pasta med baconsås och chamiponer..mumsfillibabba. Låt oss då presentera dagens måltid. Pasta med köttbullar i gräddsås. Anledning till att jag inte fick igenom mitt alternativ.. "Näää jag sååååååg inte ditt sms förrän efter jaaaaaag lagat mat" ok, tack för maten darling, men att sätta på pastavatten o öppna en konservburk är INTE att laga mat...

Kommentarer
Postat av: mamma

kul att du har´t gött. min dator har packat ihop.

kram

2008-11-05 @ 12:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0