burr sa kasper

F-a-n vad kallt det har varit idag. Jag cyklade ju hem inatt o hade kommit i säng till kl 00.30. Skönt, jag var så trött. Idag..fortfarande helt helt trött. Förberedelse inför kalas nästa helg den 24-25/5. Har bakat en del, ska baka de sista sakerna den här veckan. Ska bli en sväng til Ikea o köpa lite stuff. Det ska bli en fin dag för Flis skull. Mammi ska göra allt för att det ska bli bra.

Nu ett litet dilemma. Kalas nästa helg, och handen på hjärtat så finns det ngn som jag känner inte riktigt är välkommen till mig. Självklart välkommen att fira min dotter, men bör hålla sig borta från mig. Kan bli en grej av det här till helgen.. Jobbigt, jag vill ju vara på srålande humör och ge flis det allra bästa den här dagen. Konflikter och hårda blickar finns bara inte denna dagen..
Hm.. måste hitta en bra lösning. Det är ju sånt en mamma gör.
Nu=dusch 20.00 ligga i sängen..20.30 snark...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0