Vilken natt

herreguuuuud! Jag är inte knäpp, bara lite allmänt förvirrad. Det har varit liv i mammis hus inatt o det var inte vi som partade eller förde väsen.
Runt 00,30 typ satte det igång o knackade 3 ggr i huvudgaveln. Jag kände hur det vibrerade i gaveln...Strax efteråt började det flyttas o prasslas med papper i rummet. Herregud, mitt hjärta kommer att stanna.
Runt 02,00 kommer A med Flis som vill till mammisen. Efter det kan jag knappt sova. Flis far runt som en tromb i sängen o sitter på mitt ansikte. Jag känner hur det sliter o drar i mitt täcke (Flis har eget med sig..)
Jobbigast av allt är när jag känner hur det tar tag i min ena hand o försöker flytta taget om Flis. Ingen "tar" i mig men kallt som en pust försöker flytta mig. Jag är inte knäpp, men jag vågar inte titta efter vad som finns i rummet.
Ibland kan man ha en känsla av att vara iaktagen. Ngn stod över mig inatt, ngn försökte göra sig hörd ( o lyckades ).
Jag var rent utsagt SKITRÄDD inatt. Det är fruktansvärt, Flis ser ngt hos mormor som inte vi ser.
Hon vinkade till en pojke på morgonen som fanns i hallen. Pojke med skägg sa hon i bilen på väg hem.
Nu är vi hemma o vi är så trötta. Flis slocknade direkt. Jag kommer göra det samma.
Först lite Wallander bara.
Tack min goa släkt för att ni kom hir o firade mig idag. Tack för alla fina gåvor till mig o Flis.Älskar er*S*
Tack goa mamma för sällskapet i bilen på väg hem o en härlig pratstund på stan.
Älskar dig...
hepp!

Kommentarer
Postat av: Mari

Är det så att du fyller år idag? Man kan tro det när man läser din blogg och i så fall: Grattis på födelsedagen!! Du ska få många kramar av mig när vi ses igen!! ( om du inte fyller år så ...ja då får kramar ändå ;-))

2008-03-10 @ 16:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0