burr

Det är fortfarande snö ute?! Lite häftigt att ur snön stiger det gröna blad som ska bli tulpaner och snödroppar...Moder natur allså, hoppas mina fina blommor överlever.
Tentatime imorgon. Sur på mig själv att jag inte fixade det förra gången,men jag hoppas att jag fixar det nu.
Håll tummar för mig. Sen blir det hem o greja med det sista inför inlämningen av arbetet. Har skrivit ut det o det ser schysst ut, men jag vet inte om det duger för T. Han har verkligen en bestämd åsikt om hur det ska se ut o innehålla o jag bara hoppas att jag uppfyller kravet (trots att vi inte gillar varandra som personer).

Flis o jag har varit o grattat Christine ikväll. Vi ska dit på fredag, men jag tycker det är mysigt o uppmärksamma födelsedagsbarnet på dagen oxå. fli höll låda som aldrig förr- Det är en liten busunge jag fått mig på halsen och ett sjudundrande charmtroll. Hon är cool min tjej. Ingen mespropp eller "översittare" på ngt sätt, men hon bara är så skön i hela sitt sätt att vara.
När vi kom hem så var farmor o farfar här med ett påskägg till Flis. H o jag fick en blomma. Inget godis. Vuxna får blommor istället...
Ja i alla fall var de lite kramsjuka på smulisen då de åker till Kanarieöarna imorgon (TOTALT AVUNDSJUK!!!) för att fira flis faster som fyller jämt så att säga. Fasters familj o farmor o farfar ska åka iväg o ha supermys en vecka. Flis är lite liten än för att åka så långt tycker jag. Dessutom blir det ingen avkoppling för någon när hon rusar runt o bara tokbusar helahela tiden :)
Hoppas de får en skön sem alla fall. Det är de värda!
Nu är det sängen som gäller. Är helt snurrig i bollen efter denna dagen så nu ska jag sova o bara försvinna i ett par timmars djupsömn.

Ska ringa till vårdcentralen imorgon för att få ta ett halsprov. Streptokoccer? Halsfluss? Luftrörskatarr? cancer med enda överlevnadchans amputation av huvudet? nej då.. så är det självklart inte, men vad fasen.. jag är så less på att vara hes o kraxig.
hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0