Duktigaste smulis del 2

Som mamma blir man alltid stolt över sitt barn när det händer ngt stort. Visst är jag stolt över att vara hennes mamma typ 100% av tiden, men när det händer ngt som sagt så skulle man kunna gråta en skvätt. Hon kom till mig när jag gjorde rent toaletterna. "Måste bajsa nu mamma!!" Oj..Bäst o klättra upp på toa då sa jag. O genast kom det resultat. HON BAJSADE PÅ TOA!!! Min underbara lilla tjej var så stolt, fick hjälp att torka sig o spolade, sen gjorde rent själv med toaborsten o spolade en gång till. Inte illa pinkat tycker jag. Bra gumman.. Sen sa hon..måste bajsa en gång till..O mycket riktigt det kom mera.. Vad säger man..Jag är bara tokstolt.

Kommentarer
Postat av: angelica

hej skulle uppsatta om just du kollade in min blogg och skrev vad du tycker om den

2008-07-24 @ 18:26:41
URL: http://pease.blogg.se/angel
Postat av: mamma

som sagt BRA JOBBAT

2008-07-24 @ 19:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0