baktankar

Usch..jag hatar att gå hemma så här mitt i frestelsens skafferi.. Har inte att vara hemma med smulis, men att aldrig ha diciplin nog att inte gå o småäta titt som tätt. Illa.. Jag är sockerberoende..It sucks. Jag klarar mig utan chips, dricka o feta pizzor (absolut efter gårdagens urk-upplevelse). Jag klarar mig egenligen utan godis..Godis är gott för stunden sen växer det bara i halsen o jag mår dåligt istället. Min last är bakverk o kakor. Det är ju det man blir fet av. Som jag. Kakor är lycka. Låter maniskt? Ja..men mitt mantra. Kakor är lycka, för jag totalnjuter av varje bit jag stoppar i munnen. Problemet jag har är att jag äter alldeles för många kakor. För mycket kakor tyvärr alldeles för ofta... Var är självdicilplinen där? Hur stavad diciplin? så där eller deciplin? Hm.. Appropå baktankar.. tänk vad smidigt det är med tjänster o gentjänster...ME LIKE. ( men inte mer än kakor...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0