otroligt

Helt sannslöst väder vi har haft denna helgen. O varför får det inte ligga kvar? Har åkt hur mycket pulka som helst idag o det är ju bara tokkul.
Dumma töväder. Mer snö åt folket.

Har masserat idag. Det var längesen men en gammmal goding som hängt med i alla fall 6 år. Sjukt trevlig man, alltid så lättsamt o prata med honom. O.. du är så cool..

Flis kompis Oliwer o gumma har varit här idag. Jättemysigt o så kul o se när barnen leker ihop. Sötisarna...
Liten Oliwer som pratar o pratar.. du bräcker snart Flisis. *S*

Imorgon föreläsning. Lite nervös inför detta av ngn konstig anledning. En spännande människa som gillar att provocera lite eller en hel del som jag förstått. Coolt.

Min pappa är ute på havet o åker Finlandsbåt nu. Jag tycker det är onödigt med tanke på alla stormar som varit. Pappa är lite cool o säger att det måste vara lite sport i det hela o jag blir SÅ ARG om han inte kommer hem helskadd.
Ska ta o packa väskan nu inför veckan (flis o min) ställa ut saker i bilen o gå in i duschen o ta en tidig kväll med lite trevlig litteratur kanske?
Inte läsa i duschen alltså. Bara sen, by my self i sängen.
Ska till ikea till veckan o köpa mina efterlängtade mattor. Herregud vad golvet är kallt 05,55 på morgonen...Burr.
Ikea är bra, finns det mesta o så där. Nice price med för den delen.

Betyget har fortfarande inte kommit... :(
Det är ju inte bra. Eller? Sitter dom o funderar på om denna omgång av studenter är så ofantligt kanonbra så det är svårt att vara rättvis med betygen? Tycker f.ö att en person som genom hela kursen och kanske inte varit den mest trevliga personen ska få ett högt betyg. Trots kanske bra inlämningsuppgifter...nope. Man ska MÅSTE kunna samarbeta lite också.
Ha en skön kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0