dizzytimes

Ok, vill bara berätta för hela världen. Jag är frisk igen, fast jag kan villigt erkänna att jag känner mig lite väl dizzy hitom o ditom. Det löser sig nog under helgen. (påfyllning av sött i sockertarmen brukar göra sitt till)

Saradieten har trevliga o goda nyheter. Jag har tappat lite yttligare (kan bero på magsjukan visserligen..men en viktminskning är ändå åt rätt håll.)
Ser mitt andra delmål närma sig. Ska inte säga med stormsteg för det är att överdriva, men det går åt rätt håll. Nu vågar jag faktiskt blicka framåt mot beach 2008!! Yeah.. look fine hot mama!!! *skrattar lite åt mig själv*

Väntar på ett slutbetyg från föregående kurs. Lite nervös är jag, men G vet jag att jag får alla fall annars är ngt galet.

Helg snart, men inte än så jag ska ta tillfället i akt medans Flis är på dagis o busar o läsa lite så har jag det gjort inför helgen.
Önskar lite snö faktiskt, vill ju åka pulka med Flisfis. Men men.. vem vet, det kankse kommer snart igen?
Hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0