Nämen nu jävlar får det väl räcka??

Gick o la mig igår runt 22 tiden för att jag mådde sååå illa. Hell no jag orkar inte magsjuka på detta också. Men som ett brev på posten så var det bara o pallra sig upp efter en stund i sängen o inse fakta. Sedan dess typ 22.30 har jag kräkts som en gris med knappt en timme mellan varven. Den sista gången var 4.00 så gissa om jag är trött o sliten? JAg slockna på soffan runt 10 o sov en timme men det är ju inte nog på långa vägar. Har fått behålla vätska som jag petat i mig idag men magen är i total obalans. H är inte heller bra nu.. får se om det bryter ut ngt där. Flis är bra eller så gott som alla fall. Hon äter jättedåligt o petar bara i sig lite lite vätska. FAMILJEN SJUK.. Jag ska till skolan imorgon. Jag fattar inte hur det kommer att gå till rent praktiskt. Men jag får väl sitta på en stol/ligga platt på golvet o bara vara. JAg orkar inge mer nu. BRakförkylning (som gett med sig lite alla fall) o magsjuka. Kan livet bli bättre eller??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0