Ja!! Äntligen måndag igen :)

Ska försöka tygla min glädje över att det är en ny vecka, ny månad o tillbaks till skolan som gäller. Japp, tiden GÅR fort o det känns svårt att hänga med i svängarna. När jag kommer hem i em ska köksgardinerna strykas o sättas upp. Orkade inte igår..men det tar sig. Tomtarna får komma fram tidigast lucia. Så det är ju inte så mycket mer som ska fixas just nu. Berättade jag förresten att jag SYTT julgardiner till flisrum? Jag hade ett par gardiner förra året som jag inte var riktigt nöjd med så först provade jag att sy om en del till kappa..(inte snyggt i flis rum) då jag gjorde den lite för liten..Typiskt. Måste använda måttband mer ofta o inse att mitt ögonmått suger. Så den gardinen hänger i tvättstugan nu o där passade den perfekt. I flis rum gjorde jag 2 gardiner av en längd så den är mer anpassad efter hennes fönster. Å gumma.. vi köpte en likadan ljusstake som Oliwer har till flis.. Den är ju bara fantastiskt söt. Hoppas det är ok. Gardinerna blev oväntat bra. Härligt att det fungerar ngngång :)ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: gumma

Så klart att det inte gör ngt gumma, Bubbarna å tomten som Oliwer säger är så fiiiin =) Love you

2008-12-02 @ 19:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0