så var det morgon igen då o lite andra uppdateringar

Har sovit gott inatt, flis också. Kl 7 var det dags att gå upp tyckte hon. Jaha, bara o masa sig ur min varma säng o ta mig upp o hämta henne. "VÄLLING MAMMA!!!" Japp, bara upp o värma välling. Nu är det soffmys som gäller. Godingen. Måste ringa BVC idag o berätta hur flisen mår, för det ville sköterskan att jag skulle göra. Det kan inte vara o det ÄR INTE öroninflammation, det är inget alternativ. Fattar nada, men jag får väl ringa till tanten så hon blir nöjd. Annars så händer det inte så mycket. Jag har kommit underfund med vad jag ska köpa för bröllopspresent till Jakob o Marie för lördagens bröllop. Mycket tanke bakom presenten även om den inte är en dyr historia. Mina glasögon kom igår. Det ringde en telefonröst till min mob med automatiskt svar som bad mig bekräfta samtalet för att bevisa att jag hade hört det. Japp, har hört det nu o hämtar förmodligen glasögonen senare i veckan. Kanske precis innan jag åkter till Örebro på fredag, vi får se. Hur snabbt har inte det här gått? På 2½ vecka har jag bokat tid för synundersökning, besämt bågar, varit på synundersökning o bestämt mig vad jag vill ha. Så snabbt har det aldrig gått. Dessutom är glasögonen för en gångs skull en billig historia. Ja, 990 kr.. Inte ens en bråkdel av vad mina glasögon brukar gå på får jag nog säga. Häftigt. Å tack till en himla trevlig optiker på Smarteyes. Proffsig, trevlig o glimten i ögat (hahahaha). Me like. Tack för hjälpen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0