Jobbig lämning

Det gör så ont i hela mitt hjärta när jag lämnar Flis på dagis o hon blir så där hjärtskärande ledsen. Egentligen vill jag bara ta henne tillbaks o inte lämna ifrån mig henne..Men jag vet att så kan man ju inte göra. Eller varför inte? Men då blir lämningen efter det mycket mycket värre också vidare.. Idag gjorde det verkligen ont i oss båda tror jag. Tårarna fanns nära på mig o jag fick verkligen bita ihop för att inte gråta.. Jag gillar verkligen Personalen på dagis. De är fantastiska var o en av dem. Jag vet in i märgen att de tar hand om mitt hjärtegryn på allra bästa tänkbara sätt. Men ändå..Att komma till en bil utan att ha ett barn att sätta i bilstolen-det gör ont. Att komma hem utan att hjälpa min smulis ut ur bilen..-tomt. Att öppna dörren o allt man hör är tvättmaskinens centrifugerande.. Man blir faktiskt ledsen när man vet att lilla smulisen lämnades ledsen o ropandes efter mig.. Tack Pilla för att du såg hur ledsen jag blev o att du löste situationen så otroligt bra. Ja..ska passa på att städa idag o handla en snabbis innan jag hämtar Flis lite senare. Ballerina kommer framåt 18 tiden! Längesen jag såg dig nu gumman..Lite Ballerina för själen är ett måste :) Nu ska jag rycka upp mig o dricka upp mitt kaffe o ta fram snabeldraken, dra en svängom och ta ett par tag med dammtrasorna. Tvättberget..detta märkligen fenomen..att det aldrig tar slut?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0