småsugen

Så alla dessa chokladtoppar som finns i kylen. Fast inte riktigt så sugen att jag faktiskt tar en eller 2.
Det är ju nästa bara luft o skum så det krävs flera för att mätta mitt behov.
Så, nej det blir ingen idag.

Jag är så sugen på ngt sött så jag får snart spel. Frukt är liksom inte samma sak. Jag skulle vilja baka en kletig chokladkaka med chokladmoousse som fyllning och blockchoklad som glasyr...Kanske lite vispgrädde till och en kopp kaffe till det. Ah, det är att plåga sig själv o prata om det men vad göra? Äta kan jag ju inte göra.
Har precis ätit gårdagens pannbiff, mos och grönsaker. Magen behöver smälta en stund innan mättnadskänlan lägger sig, men JA VILL HA NGT NUUUUU!

Är tofuglass godis? Tofu är väl nyttigt el? Ah.. tofuglass med chokladsås o strössel....ah..
Herregud att det ska var så svårt... Det får bli en frukt alla fall. En kopp kaffe först o sen en frukt som mellis innan jag hämtar flisen.

Det här mina vänner är ren viljekraft o diciplin från min sida. JAG SKA INTE, ALLTSÅ GÖR JAG INTE DET. Det handlar inte om att inte få, för det får jag men jag har ju ett mission om beach 2008 så bara att blunda o låtsas som det regnar när jag blir lite gottissugen.
hepp

Kommentarer
Postat av: mamma

har du provat tuggummi

2008-04-09 @ 17:10:50
Postat av: Josefin

stå på dig vännen! Jag försöker oxå göra det... hum... kom o tänka på en sak, hörs ikväll så kan vi prata om det.. kramis

2008-04-10 @ 09:22:03
URL: http://josefinewedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0