dagschemat

Idag ska jag äntligen fixa till min onda rygg. Jag har sjukt ont nu o det går inte att skjuta upp det längre.
11.15 ska jag ligga på en massagebänk och njuta av att smärta försvinner. Bara jag inte kommer därifrån med blåmärken på ryggen som sist jag var där.
Egentligen är det ju värt lite blåmärken, resultatet kan jag ju leva på en stund :)

Att göra listan kan göras lika lång som min vill-ha-måste-köpa-lista.
Men det som inte blir idag, gör jag en annan dag. Punkt slut.
Jag kan stryka ny kaffekokare alla fall :) En sån köpte vi ju typ förra helgen.
Ny kökslampa vart det också i helgen. Fynd på "svarta lampan" sjukt billig affär. En andra sortering affär, men än så länge har jag inte hittat ngt att anmärka på.

Ska slurpa i min lite kaffe, ta en dusch och slänga i en tvätt. Sen bär det av till kommunen för att lämna in dagis papper och sen till naprapaten.
Ha en fin dag o ta hand om varandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0