baktime

Hittade en oväntad motivation idag- bakning!
Är så sugen på urgoda lite nyttiga havremuffins med äpple, receptet verkar dock vara borta. Tyvärr.
Det står alla fall en sockerkaka i ugnen nu o gottar till sig. Är toksugen på kolakaka/tårta. Den är ljuvlig!!
Flis o jag har varit till morfar o C idag. Fick lite lunch och sällskap. Vi är ju kind off utslängda kan man säga, när pappa i huset håller på som mest.
Tur att han är driftig o kunnig så det går fort. Hallen är väl klar till nästa helg misstänker jag.
Fasen också, jag vill ju baka lite till... måste gå o kolla om jag kan skrapa ihop lite grejer o göra ngt kul.
Vet att jag är grymt sugen på chokladbullar o kletkaka, men det kanske blir en kokoskaka istället...åh så gott!

Nu vaknar snart Flis. Då måste vi åka igen.. :( Inte bra för min plutta o springa runt o kladda med pappa hur mycket hon än skulle vilja det.
må så gott

Kommentarer
Postat av: Mari

Tjena tjejen! Ja visst är det dags att tänka på sommar-08 och jag har funderat på att prova att fasta en vecka typ eller två...ska vara bra för att rensa ut kroppen sägs det, ska du hänga på? Har aldrig provat förut men det är så mkt jag provat denna höst som jag aldrig gjort förut så jag känner mig lite laddad! Kram och gott nytt år! Åker till brorsan i Onsala över nyår, kramkram!

2007-12-29 @ 21:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0