Uppdateringen

Det gick bra för Flis o H idag på sjukhuset. Finfina provsvar o godkändstämpel hos läkaren. 
Det är svårt att förklara för en utomstående person vad denna dagen innebär rent känslomässigt för mig. Så jag tänker inte ens försöka. Hur värderar man en oro? Hur mycket/hur lite ska/bör/vill/kan man orka bära med sig i livet. För det här är livet nu. Onaturligt, skitfel, knepigt, konstigt och ett fullkomligt behövligt måste.
Jag är väldigt tacksam över att sjukvården håller kvar oss för kontinuerliga kontroller i många år framöver. Jag lever hellre i det här som är nu, med allt vad det innebär. 
Flis har haft en bra dag. Mest nöjd över är hon över sina 136,3 cm i längd som innebär att hon inte behöver sitta på bilkudde i bilen längre. Hoppla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0