1/1-14

Det är.. Öh..onsdag? Idag va? Sjukt dagvill, vi sover länge, slappar o bara njuter av ledigheten. 
Lite problem el ja, väldigt mycket stress/i-landsproblem förmodligen men jag har ingen ny almanacka att skriva in viktiga grejer i. El stor familjealmanacka att fylla i.  Hm. Jag o giraff har pratat om det här med kontrollbehov. Saker man måste veta för att klara sig, saker man vill ha koll på för att inte missa viktiga saker (om man är lätt disträ o tankspridd alltså) o saker som man med tankens kraft vet att man inte kan göra ett skit åt, vissa saker är ju bara som de är. 
 
Det kanske är bra grej att jag inte har en el flera almanackor just nu, det kanske är mening med det med? Jag tror minsann att veckodagarna flyter på ändå, dygnet har 24 h o just precis nu har jag inget superdupermegaviktigt att skiva upp el ner för den delen heller. Gött! 
(Fast jag har ärende in till stan på fredag o då ska det köpas både en egen almanacka o en familjealmanacka, jag kan ju inte lalla runt i ledighetsos föralltid heller.) 
 
Nu vankas tacos. Inte nyårsdagspizza här inte.. Tror vi överlever det med😉.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0