Shopping, en ytlig hobby men kul

Idag följde jag med bästa Ballerina o guddottern på shopping till bergvik. Köpa.nya.saker. Trevligt trevligt. 
Sen åkte vi till i2-fältet för bakluckeloppis. Köpa.gamla.saker.Till.billig.Peng. Massor av saker fanns det, men jag hittade inget. Söker inget speciellt, men man ser att vissa människor är sjukt duktiga på att dels förhandla O dels att pruta. Sånt vågar inte jag. Alls. 
Håller mig till uppstyrda second hand butiker hädan efter.. Fast pris (intalar jag mig) o lättare överblick över varorna. 
Shopping är kul. Har ikväll betalat räkningarna så ser jag att 1.det blir nya boots till mig inom snar framtid 👍. 2. Ska till Linda på bli grym snart för färg i håret.. Lycka i lite egoshopping liksom.
 
(jag är en totalt oytlig människa egentligen.. En måste få unna sig när man har möjlighet...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0