Gran Canaria

Första resan, första riktiga semstern till ett varmare land med sol och bad, flyg, upplevelser och fantastisk mat. Oooootrolig service av personalen. Tänkte skriva spanjorerna.. men vid närmare eftertanke så fanns det människor som representerade större delen av världen på RIU WAIKIKI.
Allt (utom stenhårda sängar) har varit kalasbra. Maten var ett halleluljamoment (det känns framför allt på byxlinningen nu när jag kommit hem o det är jeansdags igen..)
Havet.. Helt underara hav. Vackert, inbjudande och spännande skräckfyllt (finns allt möjligt i havet ju..jisses)
 
Flis.. Tja what to tell. Mat: älskade det. Bad: hon var i först, mest och längst..hela veckan. Shopping: oh my god vilken shoppingbrutta jag har.. vems gener är det liksom?
Flyg: både och. Upp och själva flygturen.. helt ok. Landning.. inte så mycket. Lilla plutt fick ont i öronen...
 
Resesällskap: Det bästa. Jisses. Om ni läser: tack snälla för en underbar vecka! Hoppas verkligen vi kommer iväg tillsammans igen <3
 
Jag shoppade lite också.. kläder, parfym (Coolwater..), armband, handduk (jajjamensan. LA TURISTA!) och en riktig fejkväska L.V. Hahaha.. men den är sååå fin o bästa svägerskan prutade så mycket att hon fick smeknamnet "Monika från Småland"...hehehe. Thank you!
Flis shoppade också. En rejäl MonsterHigh ryggsäck och plånbok, kläder, smycken m.m.
 
Samlat intryck av resan.. ja, jag tror minsann att lilla familjen fått blodad tand för detta med värme o sol..Frågade Flis vart hon skulle vilja resa nästa gång.. "jag tror Australien, mamma.. där är det väl också varmt eller?"
Jisses.. vart ska detta bära hän???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0