TeknikUllaBella i farten

2 saker om mig ang teknik o tekniska prylar. 
1. Jag är helt ointresserad av dem. Telefon, iPad, dator i all ära.. Men nej inget riktigt intresse finns.
2. Teknik ska bara fungera. Alla dessa it-genier som tjänar multum borde kunna komma på lättare sätt för en oteknisk o ointresserad vanlig människa som mig, att kunna fixa sin(A) apparater lätt, billigt o snabbt. 
 
Igår var Flis o jag på fredagsmys hos min pappa o Stine. Han hade påbörjat en Ios7 uppdatering på mobilen. Och typ fastnat där. Kom inte in med användaruppgifter el lösen. Då brukar jag ringa mamma o A.. de vet allt!
Alla fall, summa summarum.. JAG fick igång pappas mobil igen. JAG liksom 👏👍😊!!!
Dessutom fixade jag instagram åt pappi, bara sådär huxflux. 
Nope, ff inget teknikintresse som fötts trots enorm prestation från min sida. Teknik är ff (i mina ögon) tråkigt as hell, men ett nödvändigt ont i dagens samhälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0