Efterlängtade helg

Utsikt en lördagsmorgon😊
 
Det är helg, veckorna rusar förbi o om 9 dagar är det julafton! 🎄
Mycket kvar att fixa men i år har jag sänkt prestationskraven på mycket. Tex varför baka en massa godis som ingen vill äta? Varför superstäda o slita på knogarna när vi inte ska fira jul hemma? Jag vill ha snö. Den får gärna komma igen, det som varit denna vecka med blaska o lera har varit kul för barnen, men jag tror att snö skulle uppskattas mer ⛄❄.
 
Helg alla fall. Idag ska jag gå rakt över gatan till bästa grannen, min extra-med-allt Birgitta❤.  Bara för en kram eller två,  ett givande  samtal o kloka ord. Ska träffa gumma också. Tänk att vi bor så nära men aldrig hinner ses😔.
 

Kommentarer
Postat av: mamma

underbart att det finns nån i din närhet med extra allt är bara lite avis! älskar er

2013-12-14 @ 16:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0