sisådär bra drag att springa igår..

Idag är mitt humör ungefär som vädret utanför fönstret. Grått o mulet. Why? Jo, för jag känner att en förkylning håller på att greppa tag i kroppen på mig o att löpturen igår förmodligen gjorde mer ont än nytta. (Även om jag känner yej!! fan va bra jag är som faktiskt skiter i ösregn o ger mig ut ändå!!!)
Träningsvärken känns som ngt helt annat idag. Hej paracetamol, o inte alls en skön jag-har-gjort-ngt-bra-känsla.
Messade till Ballerina om att jag kunde komma på minst 5 bra o mindre roliga saker att göra istället för att ligga stilla o kurera mig. Hmpf. Hade ju tänkt att baka bullar idag, tvätta fönster, Ikeabesök, rensa undan sommarkläderna osv. Får se vad det blir av det.
 
Dagens to do: har egentligen en massa kuligheter på listan, men jag får ta det med en nypa salt o känna efter ordentligt innan jag ger mig iväg.
Nej, här kan jag inte sitta o ruttna bort resten av ledig dag. Hm... men vad finns det lust o ork till att göras månne=?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0